Internatet

Skolen har internat med plass til inntil 80 elever fordelt på ulike boenheter. Internatet gir muligheter for varierte aktiviteter, men samtidig ro til studier og privatliv.

Søk om internatrom

Søknadsfristen er 10. juli 2024.

Om internatet

Internatene

Vi har fire ulike internatbygg: Låven, Parken, Stratos og Rektorboligen.

Nytt låveinternat ble åpnet 24. november 2019, og parkinternatet ble tatt i bruk fra skolestart i august 2020.

Låven internat - rød bygning som ligner på en låve - Klikk for stort bildeLåveinternatet på Lena-Valle vgs.
Parkinternatet - stor lys bygning med gressplen utenfor - Klikk for stort bildeParkinternatet på Lena-Valle vgs.
Grå toetasjes bygning - Klikk for stort bildeRektorboligen internat på Lena-Valle vgs
Skolebygget på Lena-Valle, en lysegrå treetasjes, stor bygning - Klikk for stort bildeStratos internat er i tredje etasje i skolebygningen på Lena-Valle vgs

Se hvordan internatet ser ut utvending og innendørs:

Vil du bo på egen hybel?

Hvis du ønsker du å bo på egen hybel – sjekk finn.no eller hybel.no.