Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Si din mening om ny skole- og tilbudsstruktur

Ny framtidig skole- og tilbudsstruktur er på høring til 31. august 2024.

Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

Temadag

Avgangselevane har gjennomført temadag.

Vårprosjekt for Musikk, dans og drama

Torsdag 18. april har musikklinja to framsyningar i Inntunet, der temaet er filmmusikk.

Det reisande klasserommet

I veke 11 reiste elevar til Nice for ei annleis og lærerik skuleveke.

Invitasjon til møte på skulen

Vi inviterer med dette til informasjonsmøte for foreldre og føresette til Vg1- og Vg2- elevar.

Ungdataundersøkinga 2024

Undersøkinga går føre seg på skulen i løpet av veke 10 til 12. Her er informasjon til elevar og føresette.

Portugal: moglegheiter for yrkesfagpraksis

Les reisebrev frå fire yrkesfaglærarar som var på jobbskygging gjennom Erasmus+ midlar.

Regionmesse for ungdomsbedrifter

Torsdag 25. januar var ungdomsbedrifter frå Nord-Gudbrandsdal, avd. Otta, og Vinstra vidaregåande skular samla på Peer Gynt-senteret for å vise fram bedriftene sine.